پناهندگی از طریق معلولیت

happy woman in wheelchair outdoors beach showing victory sign

Mehrpur Immigration services

» مهاجرت معلولین برای درمان و زندگی بهتر ”

ساخت کیس و مدارک (پرونده) پناهندگی برای هموطنانی که دچار معلولیت جسمی حرکتی می باشند و برای درمان و بقای بهتر در جامعه ای که برای این قشر فراموش شده امکانات و احترام بیشتری قائل هستند به صورت رایگان توسط کمپانی مهرپور صورت می گیرد.

هزینه درمان و مشاوره روانشناسی روحی و جنسی در برخی کشورهای اروپایی و برخی ایالات (امریکا) گاهاً به صورت کاملاً رایگان صورت می گیرد.

به طور مثال در کشور فنلاند حقوق معلولین در جامعه اینگونه تعریف می شود:

مطابق با قانون فنلاند، شخص معلول نباید به دلیل معلولیت خود مورد تبعیض قرار گیرد. شخص معلول حق دارد زندگی عادی داشته باشد، مثلاً تحصیل کند، کار کند و تشکیل خانواده بدهد.

شهرها و بخشها موظفند به اشخاص معلول خدمات مورد نیازشان را ارائه دهند. خدماتی که شهرها و بخشها ارائه می دهند از جمله عبارتند از خدمات حمل و نقل و کمک. چنانچه شما دارای اجازه اقامت و اقامت در فنلاند هستید، حق استفاده از خدماتی که شهرها و بخشها ارائه می دهند را دارید.

در فنلاند سازمان های متعددی وجود دارند که هدفشان بهبود موقعیت معلولین در جامعه است. می توانید مثلاً در مسئله تقاضای خدمات از این سازمان ها کمک و مشاورت بگیرید. علاوه بر این، این سازمان ها معمولاً فعالیت اوقات فراغت و کمک از طرف دیگر معلولین ارائه می دهند. مشخصات تماس این سازمان ها را می توانید از صفحات اینترنتی شورای سراسری معلولین پیدا کنید.

در صورتی که نیاز باشد که در منزلتان تغییری ایجاد گردد و یا در آن وسیله کمکی ثابت نصب گردد، می توانید بابت این کارها از شهر محل اقامت خود کمک مالی دریافت کنید. منزل را می توان مثلاً طوری تغییر داد که در آن بتوان با ویلچر حرکت کرد. وسیله کمکی ثابت عبارتند از مثلاً دستگیره های کمکی، سطوح شیب دار و درهای برقی.

در فنلاند مرکز کمکی مهاجرین معلول، هیلما (Hilma) نیز فعالیت می کند. این مرکز به مهاجرین معلول کمک و خدمات فعالیتی ارائه می کند.

برای آشنایی و کسب اطلاعات مهم درباره سوالات و روش های مصاحبه ها معلولین گرامی قبل از درخواست به سازمان یو ان با کلیـک بر روی بنر های زیر اقدام به دانلود فایل آموزشی نمایید.

کتاب راهنمای مورد نظر به صورت فایل PDF بوده و در انواع مختلف تلفن های همراه، تبلت و کامپیوتر های شخصی ، لپ تاپ قابل اجراست بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود کتاب نمایان می شود.

«توجه دریافت کتاب از طریق تلگرام است»

«هر آنچه که باید معلولین قبل از اقدام به مهاجرت بدانند»

⇐ جهت دریافت کتاب مورد نظر اینجـــــا کلیک کنید⇒

 maloolin book

♥ کامیاب و سربلند باشید

مهرپور

 

دربارهٔ گروه مشاورین خدمات مهاجرت و پناهندگی مهرپور

با بیش از هشت سال سابقه مستمر در حوزه مهاجرت و پناهندگی *برای كسب اطلاعات بیشتر به بخش درباره ما مراجعه نمایید*
این نوشته در مهاجرت و پناهندگی ارسال شده و با , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

7 پاسخ برای پناهندگی از طریق معلولیت

  1. شهرام :گفت

    من بخاطر شرایطی که دارم باید از ایران برم لطفا کمکم کنید 0939128****

    لایک

  2. پرستو :گفت

    کتابتون عالی بود آقای مهرپور ممنونم ازتوووووون

    لایک

  3. فرشاد صفریان بحری :گفت

    سلام.لطفا بعنوان یک معلول یک کیس مناسب وپناهندگی کاری واجنماعی باخانواده برای کشور کانادامیخواهم.خواهشمندم مرا دراین امریاری فرمائید.

    لایک

  4. فرشاد صفریان بحری :گفت

    سلام.بزرگواران.فرشادهستم.امیدوارم رابه ایمیلم بفرستید خوشحال میشوم.از، زحمات بیدریغتان قدردانی میکنم

    لایک

  5. sina :گفت

    سلام یه معلول جسمی هستم مممنون میشم اگه کتاب راهنمای معلولان رو برام بفرستین به ایمیلم

    لایک

  6. سمیه :گفت

    سلام نیخواستم ادرس و تشتنی کمپانی مهر پور را داشته باشم

    لایک

  7. اسلام :گفت

    سلام
    ممنون ميشم در خصوص مهاجرت معلولين جسمي ورزشكار و عنوان دار اسيايي و جهاني راهنمايي از طريق ايميلم داشته باشيد
    با تشكر فراوان

    لایک

در این قسمت درخواست خود را ثبت کنید