دانلود نمونه کیس پناهندگی pdf

Panahandegi case mehrpur visaReligious Mehrpur 2017

ساخت کیس پناهندگی از طریق تغییر دین

«برای ثبت درخواست ساخت کیس مذهبی اینجـــا کلیک کنید و پاسخی بگذارید»

لطفاً بعد از ثبت نظر شماره همراه متصل به ایمو و واتس آپ خود را بنویسید،شماره تماس بعد از تایید ادمین به نمایش عموم گمارده نمی شود.

به طور مثال: 0912438****

100 IN 100

PDF EBOOK 79-EXTERAنمونه کيس جواب مثبت

دانلود نمونه های کیس پناهندگی موفق pdf

دربارهٔ گروه مشاورین خدمات مهاجرت و پناهندگی مهرپور

با بیش از هشت سال سابقه مستمر در حوزه مهاجرت و پناهندگی *برای كسب اطلاعات بیشتر به بخش درباره ما مراجعه نمایید*
این نوشته در Uncategorized ارسال شده و با , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

18 پاسخ برای دانلود نمونه کیس پناهندگی pdf

  1. مصطفی :گفت

    با سلام .میخاستم کیس مذهبی رو اضافه کنم به کیس خودم.با توجه به اینکه اولش گفتم هیچ دینی رو قبول ندارم

    لایک

  2. مینا :گفت

    لطفا با من تماس بگیرید0914167****

    لایک

    • شکیب :گفت

      سلام خسته نباشید میخواستم دریکی ازکشورهای اروپایی کانادا استرالیا آلمان فرانسه بریتانیا سویس وغیره که پناهنده پذیر باشند پناهنده شوم لطف فرمایید جوابش برم فرستید

      لایک

  3. RS :گفت

    كيس مذهبي ٠٩١٧٢٤٢*****

    لایک

  4. میثم :گفت

    سلام
    میخاستم از روش تغییردین پناهندگی بگیرم .ترجیحاً انگلستان لطفا راهنمایی کنید.
    0935987****
    لطفا در صورت امکان در تلگرام پیام بدید
    سپاسگذارم

    لایک

  5. کاوه :گفت

    سلام میخواهم یک کیس پناهنده گی تغییر دین اضافه کنم
    نکته :قبلا مسلمان بودم میخواهم مسیحی شوم

    لایک

  6. محمد زماني :گفت

    تغيير دين جهت كانادا و دريافت اقامت ايا ممكنه ؟؟ روند كاري شما به چه صورته با من تماس بگيريد لطفا0912702****

    لایک

  7. امین :گفت

    نیاز به کیس دین مذهبی 0912816****

    لایک

  8. عارف :گفت

    کیس پناهندگی برای یو ان
    0903022****

    لایک

  9. مسافر :گفت

    با سلام من به سناریو و کیس مذهبی با جزییات کامل احتیاج دارم. با تشکر فراوان 0938041*****

    لایک

  10. پوریا :گفت

    سلام خسته نباشید من تو این هفته حرکت میکنم کیس خوب و تضمینی برای فرانسه یا ایتالیا میخوام با مدارک هرچه زودتر با من تماس بگیرید 0936403*****

    لایک

  11. سجاد :گفت

    سلام
    نوع کیس برای من مهم نیست هر کیسی باشه منجر به قبولی بشه خوبه
    (برای اقامت در کانادا) 0919770****

    لایک

  12. حسین برغمدی :گفت

    سلام میخام پناهنده امریکا شم لطفا راهنمایی بفرمایید

    لایک

  13. حسین برغمدی :گفت

    برای پناهندگی برای امریکا09127209***

    لایک

  14. شا دي :گفت

    0910444****كيس پناهندگي

    لایک

  15. سلام کیس برای پناهندگی میخاهم سوئس 0915814****

    لایک

  16. نظیف :گفت

    سلام میخواستم کیس پناهندگی در کانادا استرالیا درست کنم کمکم کنید لطفاً

    لایک

  17. فرشته :گفت

    سلام میخواستم به کشور استرالیا درخواست پناهنده گی بدهم ازکجا شروع کنم ممنون

    لایک

در این قسمت درخواست خود را ثبت کنید