پکیج سوالات و مراحل مهاجرت و پناهندگی

Mehrpur RFG Service 2018

نمونه سوالات کامل مصاحبه پناهندگی سال 2018

قوانین پناهندگی در بدر ورود در بیش از ده کشور پناهنده پذیر چون (امریکا/کانادا/آلمان/انگلستان/فرانسه/روسیه/نروژ/سوید/اسکاتلند/ایسلند/سوییس)

نمونه چند کیس موفق (شما میتوانید با کمی تغییرات خودتان را در قالب شخصیت اصلی بگذارید حداقل این است که شما بدنه کیس را در اختیار دارید و میدانید نوشتن یک سناریو چگونه میتواند باشد! حتی اگر نخواهید تغییراتی ایجاد کنید اطلاعات کافی از نگارش کیس را در اختیار دارید و بجای هزینه ی 30 برابر میتوانید با کمترین بودجه مالی بر کیس خود مسلط باشید و با اعتماد به نفس سفر خود را آغاز کنید.

روش نوشتن کیس پناهندگی

«بعد از انجام مراحل انتقال لینک دانلود در ربات تلگرام برای شما به نمایش در می آید»

panahandegi-case-interview

در صورتی که نیاز به کیس پناهندگی آماده به همراه سوالات و پاسخ ها در مصاحبه و نکات مثبت برای قبولی در مصاحبه را دارید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به خرید و دانلود کتاب راهنمای کیس نمایید.

 

لینک خرید آنلاین راهنمای کیس پناهندگی آماده به همراه سوالات از طریق ربات فروشنده کتاب مهرپور

 

PDF EBOOK 79-EXTERA

telegram-contact-servicee

دربارهٔ گروه مشاورین خدمات مهاجرت و پناهندگی مهرپور

با بیش از هشت سال سابقه مستمر در حوزه مهاجرت و پناهندگی *برای كسب اطلاعات بیشتر به بخش درباره ما مراجعه نمایید*
این نوشته در Uncategorized ارسال شده و با , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای پکیج سوالات و مراحل مهاجرت و پناهندگی

  1. محمد شفیع بازدار :گفت

    سلام ببخشید بنده شخصی معلول از ناحیه دست کاملا معلول وپاهم پنجاه درصدی هستم خانوادم من را نمیخواهند دولت هم کمک مالی برای امرار معاش نمیکند و هیچ کسیم بهم کار نمیده ایا در کشورهای اروپایی با کیس معلولیت میتوان اقامت گرفت لطفا راهنمایی کنید

    لایک

در این قسمت درخواست خود را ثبت کنید