دانلود نمونه کیس پناهندگی

 

telegram-contact-serviceeMehrpur Service 2018

دربارهٔ گروه مشاورین خدمات مهاجرت و پناهندگی مهرپور

با بیش از هشت سال سابقه مستمر در حوزه مهاجرت و پناهندگی *برای كسب اطلاعات بیشتر به بخش درباره ما مراجعه نمایید*
این نوشته در Uncategorized ارسال شده و با , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای دانلود نمونه کیس پناهندگی

  1. Hooman s :گفت

    من با دوست دخترم اومدم ترکیه توی ایران چون مورد تحدید و ازار همسر اول بودم توی ثبت نام هم دینمو مسحیت اعلام کردم ممنون اگه راهنمای کنید

    لایک

  2. انیتا :گفت

    سلام من به عنوان هموند یک جبهه در ایران مشعول به کار بودم و حالا به دلیل اینکه دنبال من هستند به یکی از کشورهای اروپای شرقی حوزه شینگن اومدم و اقامت ۱ساله گرفتم اما برای معلولیت من هیچ امتیازی در نظر نگرفته و در واقع جایی برای معلولین نیست ایا با داشتن کارت اقامت میتونم فنلاند پناهده بشم؟

    لایک

در این قسمت درخواست خود را ثبت کنید