کیس پناهندگی مذهبی

telegram-contact-serviceecase jesus2

panahandegicase

telegram-mehrpur co

Mehrpur Groups

دانلود نمونه کیس پناهندگی مسیحیت

در صورتی که نیاز به کیس پناهندگی آماده به همراه سوالات و پاسخ ها در مصاحبه و نکات مثبت برای قبولی در مصاحبه را دارید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به خرید و دانلود کتاب راهنمای کیس نمایید.

100 IN 100

PDF EBOOK 79-EXTERA

لینک خرید آنلاین راهنمای کیس پناهندگی آماده به همراه سوالات

mehrpur ebook robot

Hand with the paper cut of the family

دربارهٔ گروه مشاورین خدمات مهاجرت و پناهندگی مهرپور

با بیش از هشت سال سابقه مستمر در حوزه مهاجرت و پناهندگی *برای كسب اطلاعات بیشتر به بخش درباره ما مراجعه نمایید*
این نوشته در Uncategorized ارسال شده و با , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای کیس پناهندگی مذهبی

  1. مهدی :گفت

    من مهدی حیدری هستم و در حال حاضر در کشور فنلاند بسر میبرم ،من در اینجا به دین مسیحیت گرویده ام ولی نمیدانم چطور میتوان جواب قانع کننده به اداره مهاجرت داد ممنون میشم کمکم کنید

    لایک

  2. محمدرضا :گفت

    سلام من برا پناهندگی دارم میرم انگلیس از طریق ویزای قانونی کانادا مشکل من اینه ک ازنظراونا مشکل پیش نمیاد ک من باویزای قانونی کانادا وارد کشور انگلیس شدم برا پناهندگی بمن نمیگن اگه جونت توکشورت توخطر بوده چطور باپاس خودت سوار هواپیما شدی و اومدی؟چ راهکاری میدین بهم و چجوری کمکم میکنین منتظر تماستونم۰۹۱۰۹۲۰****

    لایک

در این قسمت درخواست خود را ثبت کنید