پناهندگی وحید خزایی

900پناهندگی وحید خزایی به ترکیه

«این متن فقط بازتاب سرگذشت یک پناهجو می باشد و هیچ  قصدی برای تخریب شخصیت مخاطب پناهجو وجود ندارد»

 

 

instagaram52

Hand with the paper cut of the family

دربارهٔ گروه مشاورین خدمات مهاجرت و پناهندگی مهرپور

با بیش از هشت سال سابقه مستمر در حوزه مهاجرت و پناهندگی *برای كسب اطلاعات بیشتر به بخش درباره ما مراجعه نمایید*
این نوشته در Uncategorized ارسال شده و با , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای پناهندگی وحید خزایی

  1. کیانوش :گفت

    سلام کیس وحید خزایی رو شما ساختید؟
    من در ترکیه هستم و برای پناهندگی به امریکا نیاز به کیس و مدارک قوی دارم همسرم هم در ایران منتظر هست تا ببینه نتیجه ی کار من چی میشه ممنون میشم تماس بگیرید 0912133****

    لایک

  2. مهرسا :گفت

    سلام من يك كيس قوي ميخوام از راه هوايي به آلمان

    لطفا تماس بگيريد

    لایک

  3. مینا :گفت

    وحید خزایی دیگه نمیخواد بره امریکا فک کنم ترکیه میمونه دیگه!

    لایک

در این قسمت درخواست خود را ثبت کنید