ساخت کیس پناهندگی رایگان!

کیس پناهندگی چیست؟

کیس پناهندگی درواقع شامل یک سلسله حوادث است که نشان می دهد امنیت پناهجو به دلیل فعالیتهایی که در کشورش انجام داده به خطر افتاده است! این فعالیتها میتوانند در زمینه سیاسی، مذهبی یا اجتماعی باشند. بطور مثال در کیس سیاسی پناهجو نشان میدهد با رژیم ایران مخالف است و بر علیه رژیم فعالیت نموده است. در این حالت پناهجو بایستی بتواند در وهله اول فعالیتهایی که بر علیه رژیم انجام داده است را نشان دهد و سپس نشان دهد این فعالیتها مورد توجه رژیم قرار گرفته و بدین خاطر تحت تعقیب قرار گرفته است.
پناهجو بایستی کیس خود را کامل و روشن ارائه دهد به نحوی که بررسی کنندگان پرونده به راحتی در جریان کل روند کیس قرار گیرند. گذاشتن نکات مبهم در کیس و یا ارائه مطالب متناقض در نهایت به ضرر خود پناهجو تمام خواهد شد.
پناهجو لازم است گفته های خود را با دلایل و مدارک مناسب و مرتبط اثبات نماید. ارائه کیس تنها به صورت شفاهی و بدون مدرک، باورپذیری آنرا کاهش میدهد و نهایتا سبب میشود پناهجو نتواند از درخواست پناهندگی خود جواب مثبت دریافت نماید.
توصیه میشود روند کیس و یا رئوس ان بر روی کاغذ نوشته شود و به هنگام درخواست پناهندگی و یا در مصاحبه ها با خود به جلسه مصاحبه برده شود. در این حالت شانس فراموش کردن نکات مهم کیس و یا ضد و نقیض گویی کاهش می یابد.
نکته آخر اینکه جلسات مصاحبه بسیار مهم هستند. یک دفاع خوب همیشه شانس موفقیت را بطرز چشمگیری افزایش میدهد. اگر کیس شما ساختگی است و واقعیت ندارد سعی کنید تا حد امکان در قالب کیس فرو روید به نحوی که فرد مصاحبه کننده باور کند واقعا چنین اتفاقاتی برای شما افتاده است. فراموش نکنید اولین کسی که بایستی کیس شما را باور کند خود شما هستید.

«برای ساخت این پرونده با ارزانترین قیمت ما به شما کمک خواهیم کرد»

روش نوشتن کیس پناهندگی

روش نوشتن کیس پناهندگی

مهرپور

1321

برای عضویت یک دیدگاه بگذارید

دربارهٔ گروه مشاورین خدمات مهاجرت و پناهندگی مهرپور

با بیش از هشت سال سابقه مستمر در حوزه مهاجرت و پناهندگی *برای كسب اطلاعات بیشتر به بخش درباره ما مراجعه نمایید*
این نوشته در مهاجرت و پناهندگی ارسال شده و با , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

10 پاسخ برای ساخت کیس پناهندگی رایگان!

  1. محمود :گفت

    سلام و خسته نباشید
    من ۴۳ سال سن دارم.و آرایشگرم,و میخوام بطور قانونی و با ویزای توریستی وارد اتحادیه اروپا بشوم و در خواست پناهندگی بدم,و نیاز به همکاری سما در خصوص کیس و مشاوره و برنامه ام بصورت کلی از صفر تا صد دارم,با توجه به شغلم به کدام کشور بروم بهتر است و نتیجه کارم چه میشود و تضمین کیس چیست,دارای پروانه کسب آرایشگری هم هستم,لطفا راهنمایی کنید

    لایک

  2. Mohammad Asif :گفت

    من وظیفه دولتی بسیار به درجه پایین معاش معادل 100 دالر در پایتخت افغانستان در کابل دارم ولی شرایط نامناسب قرار دارم شانه دست من قطع است یک فرزند وخانم دارم چطور ازکجا یک کیس پناهندگی مهاجرت درست کنم .

    لایک

  3. محمود میرزایی :گفت

    سلام من با زن و فرزند 6 ساله ام نیاز به کیس پناهنگی دارم لطفا راهنمایی و شرایط را اعلام نمایید 0تا 100 با شما باشد چه مبلغی باید پرداخت نمایم 100 % تضمین نمایید

    لایک

  4. ملیکا عباسی :گفت

    سلام خداقوت بنده میخواهم با ویزای توریستی پناهنده شوم دنبال یک کیس قوی هستم که بتونه ثددرصد قبولیم نضمین کنه اگرراهنمایی کنید کمال تشکر دارم
    .

    لایک

  5. mahtab.fr :گفت

    سلام باعرض ادب میخواستم چندتا راهنمایی ازتون بگیرم برای ارائه کیس لطفا راهنمایی کنید نه سیاسی هستم نه چیزی فقط کیس میخوام واسه اقامت؟؟؟؟

    لایک

  6. ali :گفت

    درود خدمت شما.
    بنده تقاضای راهنمایی شما برای مهاجرت را دارم.
    با تشکر

    لایک

  7. شایان :گفت

    کیس

    لایک

  8. nfs :گفت

    سلام من نیاز به کمک دارم

    لایک

در این قسمت درخواست خود را ثبت کنید